اینفاکول infacul طریقه مصرف؟ اصالت کالا؟
1401/02/30

شیشه شیر چیکو چیست؟ تشخیص تقلبی یا اصل؟

تغذیه نوزاد خود با شیشه شیر چیکو
تا به حال به خوردن غذا بدون قاشق و چنگال فکر کرده‌اید؟ تصورش هم ترسناک است. خوب است بدانید که نوزادان هم در آن دنیای کوچک خودشان از تصور روزی که شیشه شیرشان کنارشان نباشد، اصلا خوششان نمی‌آید. و حتی با آن قان و قون‌های کودکانه‌شان روزی هزار بار می‌گویند هوا را از من بگیر شیشه شیر را نه‌!

خب با این اوصاف مدل شیشه شیر نوزادتان را انتخاب کرده‌اید؟ می‌دانید که کدام نوع شیشه شیر یا سرشیشه برای نوزادتان مناسبتر است؟

در این مقاله‌ی سیسمونی آرینhttps://sismooniarian.com/?v=cacb184b2aeb قرار است به سراغ یکی از مدل‌های معروف شیشه شیر یعنی شیشه شیر چیکو برویم. و با هم مشخصات، قیمت و خرید شیشه شیر چیکو را بررسی کنیم؛ بعد هم سری به ویژگی‌های شیشه شیر چیکو ضد نفخ و یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار چیکو یعنی شیشه شیر چیکو استپ آپ بزنیم

برای خرید محصول

https://sismooniarian.com/?post_type=product&s=%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87+%D8%B4%DB%8C%D8%B1+%DA%86%DB%8C%DA%A9%D9%88&v=cacb184b2aeb

مشخصات و قیمت انواع شیشه شیر چیکو

همین اول ماجرا بگوییم که با توجه به نوسانات هر روزه قیمت‌ها نمی‌شود قیمت دقیقی برای خرید شیشه شیر چیکو و مدل‌های مختلفش اعلام کرد

شیشه شیر چیکو و ویژگی‌هایی که در آستین دارند

شیشه شیر چیکو مدل استپ آپ: شیشه چیکو مدل استپ آپ step up یکی از محصولات جدید کارخانه چیکو است. سرشیشه این مدل شیشه شیر چیکو از جنس سیلیکون است و ساختاری مشابه سینه مادر دارد؛ برای همین هم اگر دوست دارید در کنار تغذیه با شیشه شیر، خودتان هم به نوزادتان شیر بدهید؛ به راحتی می‌توانید روی شیشه چیکو step up حساب کنید. جنس شیشه شیر استپ آپ، پروپیلن و فاقد ماده مضر pba است که خیالتان را از سلامت نوزادتان راحت می‌کند. شیشه چیکو مدل استپ آپ در سه ظرفیت 150 میلی لیتر، 250 میلی‌لیتر و 330 میلی لیتر ساخته شده‌است. خوب است بدانید برای این مدل شیشه شیر شیر چیکو چند مدل سرشیشه چیکو هم وجود دارد و می‌توانید با خیال راحت از سرشیشه‌های سیلکونی شماره یک تا سه صاف یا زاویه‌دار یا سرشیشه‌های قابل تنظیم متناسب با سن و نیاز فرزندتان استفاده کنید. نکته‌ی آخر این‌که شیشه شیر مدل step up با یک سرشیشه ضد نفخ چیکو خیلی سریع تبدیل به یک شیشه شیر ضدنفخ می‌شود و چراغ دل‌دردهای دوران نوزادی را برای همیشه خاموش می‌کند.

شیشه شیر چیکو پیرکس: همانطور که می‌دانید شیشه شیرها در دو جنس پلاستیکی یا طلقی و شیشه‌ای یا پیرکس در بازار وجود دارند. پیرکس‌ها نسبت به پلاستیکی‌ها مقاومتر هستند و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را برای نظافت به ماشین ظرفشویی بسپارید یا در دمای مایکروویو ضدعفونیشان کنید. شرکت چیکو هم برای این‌که بتواند نیازهای همه‌ی گروه‌ها را برطرف کند؛ شروع به تولید شیشه شیر پیرکس در اندازه‌ها و حجم‌های مختلف از جمله 150 میلی لیتر و 250 میلی لیتر کرده‌است.

شیشه شیرهای چیکو ظاهر جذابی هم دارند و به راحتی می‌توانند دل نوزادتان را به دست بیاورند. تا یادمان نرفته این را هم اضافه کنیم که جنس سرشیشه پیرکس چیکو سیلیکون است و برای نوزادانی که به لاتکس حساسیت دارند؛ بسیار مناسب است.

شیشه شیر طلقی چیکو: اگر دنبال یک شیشه شیر سبک می‌گردید که از همان شروع نوزادی همراه نوزادتان باشد؛ شیشه شیر طلقی چیکو قطعا انتخاب مناسبی است. شیشه شیر طلقی چیکو هم مثل سایر دوستانش از پلاستیک فاقد مواد مضر pba تشکیل شده‌است. شیشه شیر طلقی چیکو با سرشیشه‌ای که دارد و البته ساختار و شکل خاص شیشه‌اش (برخی مدل‌ها) به عنوان شیر شیر ضد نفخ چیکو هم شناخته می‌شود و خیلی راحت از نفخ نوزاد بعد از خوردن شیر جلوگیری می‌کند و دیگر می‌توانید با خیال راحت بعد از شیر خوردن نوزادتان، به یک خواب بدون دل درد مهمانش کنید. اگر از گنجایش شیشه شیر طلقی بپرسید باید بگوییم که این شیشه شیر دارای دو مدل با ظرفیت‌های 250 میلی لیتر و 240 میلی لیتر است. و می‌توانید برای تغذیه نوزاد از بدو تولد به سراغشان بروید. البته یادتان نرود که گنجایش شیشه شیر تنها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب شیشه شیر است و برای یک انتخاب عالی خوب است که به نوع سرشیشه و جریان خروج شیر از آن هم توجه کنید.

شیشه شیر یا قنداق خوری چیکو: بچه‌ها از حدود شش ماهگی می‌توانند کمی آبمیوه یا سوپ رقیق شده بخورند. البته قبل از آن هم شاید مجبور بشوید کمی آب‌جوش نبات برای دل‌دردهای احتمالی یا دارو را به آن‌ها بخورانید. اینطور وقت‌ها وجود یک قنداق‌خوری کاردرست می‌تواند حسابی گره از کارتان باز کند. شیشه شیر چیکو 60 میلی لیتری با بدنه‌ای از جنس پلی استر که فاقد مواد مضر pba است و یک سرشیشه شماره یک دقیقا همان چیزی است که می‌توانید با خیال راحت در کنار شیشه شیر نوزادتان به سراغش بروید و فرزندتان را با طعم‌های جدید و دنیای مزه‌ها آشناتر کنید.

شیشه شیر زاویه‌د‌ار چیکو: توانایی بچه‌ها در نگه داشتن اشیای مختلف محدود است؛ این وسط بیشتر بچه‌ها عاشق وسایلی می‌شوند که بتوانند راحت‌تر در دستشان بگیرند. شیشه شیر زاویه‌دار چیکو دقیقا با همین هدف ساخته شده تا بتواند با ساختار خاصش بچه‌ها را شگفت‌زده کند. این نوع شیشه شیر دارای یک انحنا هست که نگه‌داشتن آن را برای کودک راحت‌تر می‌کند. جنس سرشیشه این شیشه شیر از لاتکس است و به شیشه شیر ول بینگ چیکو هم معروف است. راستی اگر نوزادتان کولیک دارد؛ خوب است بدانید شیشه شیر ول بینگ چیکو ضدنفخ هم هست و می‌توانید برای پایان دل‌دردهای نوزادتان در کنار سایر داروها و پیشگیری‌های آنتی کولیک رویش حساب کنید.

اهمیت استفاده از شیشه شیر برای نوزادان

شیشه شیر سرکج صورتی چیکو «Chicco» مدل Wellbeing چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد؟ شیشه شیر از وسایل ضروری نوزادان است و هر نوزادی در رده‌های مختلف سنی به یک شیشه شیر برای تغذیه احتیاج دارد. علت این امر آن است که نوزاد تازه متولد شده توانایی نوشیدن مایعات به روش معمول را ندارد اما در عوض فکی بسیار قوی با قدرت مکیدن غریزی دارد تا بهتر بتواند از شیر مادر تغذیه کند.

بنابراین نوزاد شما نمی‌تواند مانند بزرگ‌ترها از از لیوان و چیزهای شبیه به آن برای نوشیدن استفاده کند و حتما باید یک شیشه شیر با سر مکیدنی مشابه سینه مادر در اختیار داشته باشد. اما آیا از هر شیشه شیری می‌توان برای تغذیه نوزاد استفاده کرد؟ پاسخ قطعا منفی است. یک شیشه شیر مناسب برای تغذیه نوزاد باید شرایط خاصی داشته باشد و شیشه شیر سرکج صورتی چیکو «Chicco» مدل Wellbeing همه این شرایط را دارا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *